نازنین رقیهنازنین رقیه، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

عشقم نازنین رقیه

برگشت

1397/6/16 1:18
نویسنده : فاطمه افتخاری
322 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خالق تو

دخترکم.شاپرک مامان.تو بی نظیر ترین هدیه خداوندی.این روزا سرم خیلی شلوغه.خونه خریدیم .مامان دوباره داره میره حوزه.والبته مسئولیت های تو چند برابر شده .تو خیلی شیرین شدی.مثل همیشه قلب مهربان و صمیمی داری.عاشق پسر بچه هایی.عاشق بابایی و مدام میدویی دنبالش و گریه که منم ببر.عاشق شرشره و تاب بازی .مانا مانا(نودلیت)

ازینا که بگذریم دلم جای دیگس.الان دلم واسه امام رضا تنگ شده باز.ببینیم کی قسمت میشه بریم .البته قبل ماه رمضون اونجا بودیم .ولی من یه پای دلم کربلاست.یه پاش مشهد.خیلی کم پیش میاد جای دیگه باشه.

البته اعتراف میکنم یه وقتا نیشگونت میگیرم و بعدش کلی عذاب وجدان.اخه تو خیلی پر انرژی هستی.و من میخام یه دقیقه فرصت بدی که محکم بغلت کنم و بگم دوستت دارم.

قول بده عقده روانی پیدا نکنیاااا.



دلبر کوچک من ما یک خانواده بسیار خوشبختیم.با وجود تو خوشبختی ما به توان بی نهایت است .خداروشکر که تو به زندگی ما اومدی و من. بابات رو مثل چسب به هم چسبوندی.با احترام به دختر خوش نقشم.والسلام
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)