نازنین رقیهنازنین رقیه، تا این لحظه: 8 سال و 2 روز سن داره

عشقم نازنین رقیه

مدرسه

1401/11/20 14:41
نویسنده : فاطمه افتخاری
155 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم.نازنینم رقیه.

چه روزهایی گذشت و روزگار چه رنگارنگ و پرشور زندگی مارو تا الان نقاشی کرده .امسال میری کلاس اول و تازه کارنامه نیمه اول رو هم گرفتی مادر

باشگاه میری .البته هنوز کمر بند سفیدی .☺😊

آدم دلش میخواد برگرده به روزهای قبل و خاطرات گذشته رو برای ثانیه ای بغل کنه ببوسه و بو کنه .روزهایی که بهت شیر میدادم .تو آغوشم گم میشدی .باهم میرفتیم مسافرت و من هنوز دهه ۲۰زندگیمو میگذروندم.حالا که تو ۳۰سالگی پا گذاشتم میبینم چه خنده دار بودن همه ی سخت گرفتن ها و جدیت ها .چرا یه لحظه نایستادم و با تمام وجود به زندگی نگاه نکردم .شاید به اندازه چای خوردنی آسودگی از تلاطم های دنیا و لذت بردن از لحظه ها سهمی بود که من تو دهه ۲۰زندگیم از خودم دریغ کردم .

دوست دار همیشگی تو .مادر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آویناآوینا
20 بهمن 01 20:53
آفرین رقیه کوچولو
فاطمه افتخاری
پاسخ
قربونت خاله😘
آویناآوینا
13 تیر 02 6:57
من نه سالمه خاله شدم؟😁